viernes, 29 de julio de 2016

Tic Handmade

Bună...
Azi vreau să vă povestesc despre o altă creaţie...
Pe Tic Laura si Andrei (https://www.petandem.ro/) nu-i cunosc personal dar îi urmăresc de câtva timp şi-i admir tare mult...
Tic cu talentul de căţeluş drăgălaş...
Laura cu talentul la scris...
Andrei cu talentul la fotografii...
Mă consider deci un FAN al lor să zic aşa...
Am găsit acest desen şi l-am reprodus în stilul meu handmade... de ce?
Pt că-mi place să asociez fiecare creaţie la o poveste,la un personaj,la o persoană,la un fapt,la un eveniment,carte etc... sper să devin şi eu un artist în felul meu.
Deşi nu creez desenele, mi se pare că le dau viaţă mai ales când trebuie să aleg şi să îmbinez diverse culori.
Sper să vă placă la fel de mult această creaţie ca şi mie.
Nu sunt talentată la scris ca şi Laura dar sper să reuşesc să transmit toată drăgălăşenia Domnului Tic.
Mi-ar face mare plăcere să-i urmăriţi şi să-i sustineţi în continuare!!!

Vă mulţumesc frumos şi vă doresc o seară minunată!!!






https://www.petandem.ro/

5 comentarios:

  1. M-ai surprins atât de plăcut cu fotografiile pe care mi le-ai trimis! E multă, multă migală în ceea ce faci și te admir pentru răbdare și pentru felul în care alegi să coși ”poveștile” pe care le îndrăgești. Îți mulțumim, toți trei!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. multumesc din inima Laura.....e o onoare pt mine ca vorbesti asa de frumos de creatiile mele.....o zi frumoasa iti doresc!!!!

      Eliminar
  2. Felicitari, Dela si bun spor in continuare! <3

    ResponderEliminar
  3. Vai cat de minunat a iesit!!!! <3.
    Dar tu esti o artista. Esti un om extrem de sensibil si frumos si bun. Insufletesti fiecare proiect caruia ii oferi forma si deci viata.
    Te imbratisez cu drag *

    ResponderEliminar