martes, 28 de noviembre de 2017

Interviu "handmade" cu şi despre Lorina Handmade Jewelry




Bună,

 1) Vorbind  de creaţiile Dvs le putem cataloga direct precum
bijuterii sau ne puteţi explica de ce a-ţi ales acest nume ?

Când am decis să-mi scot creațiile spre vânzare, aveam doar câteva, și îmi era mai greu să mă despart de ele,erau adevărate "comori" pentru că au fost create din nenumărate încercări și greșeli. 

Prin 2008-2009 când am început eu să cochetez cu lutul, nu prea găseai tutoriale gratis sau cu plată online, așa că trebuia să-ți spargi mintea ca să înțelegi cum să reproduci o tehnică sau alta, chiar dacă pentru mine aveau mai mult o valoare emoțională, decât financiară.



2) Credem şi noi că "visele devin realitate în lumea bijuteriilor Dvs"... vă rugăm să ne detaliaţi procesul.

La început motto-ul meu era "Visele devin realitate", probabil și acum este doar că îmi rămâne cam puțin timp să visez .

Adesea visam rezultatul finit, înainte să încep să modelez. În vis înțelegeam tehnicile de asamblare și finisare, ca mai apoi să le pot transpune în realitate.

Acum am deprins mai multe metode și mai rar văd vise ca altădată, plus că și timpul devine un lux și încerc să savurez orice clipă pe viu.



3) Vrem să aflăm mai multe despre Lorina, persoana minunată din spatele Brandului Dvs., ce ne puteţi povesti despre ea ?

Persoana din spatele brandului sunt eu, Lorina Țurcanu, un artizan autodidact în mare parte, iubitoare de tot ce ține de creație, culori, arome, texturi.

Nu am făcut studii de specialitate, pentru că nici nu știu dacă așa ceva se preda undeva. Am învățat din experiența mea, din greșelile mele, din când în când mai trăgând cu urechea la doleanțele clienților, dar în cele mai dese cazuri mă lăsam dusă de val. 

Procesul creativ nu poate fi controlat, de aceea când îți vine muza nu ai decât să o urmezi.

Sunt o persoană deschisă, mereu gata de noi provocări și iubesc să experimentez în tot ceea ce fac, poate din acest motiv, cei care aleg bijuteriile și accesoriile marca Lorina Handmade Jewelry sunt persoane la fel de deschise și pozitive!



4) Când a-ţi descoperit argila polimerică şi v-aţi îndrăgostit de ea ?

Cred că dispoziția se transmite în lucrări și energia pe care acestea o transmit poate fi simțită de toți cei care le văd sau poartă.

Evident că pe lângă seturi de bijuterii, coliere, cercei, brățări, pandative, broșe, creez și alte tipuri de accesorii, de la magneți și mărturii pentru nunți și botez, la seturi de cănuțe cu tacâmuri decorate și figurine personalizate. 

Vreau ca oamenii să atragă mai mult atenția la detalii, să aprecieze lucrul de mână și timpul meșterului care a creat un obiect, și să nu se arunce la chinezisme sau obiecte create industrial, care efectiv nu au aceeași valoare.



5) Ce părere au bărbaţii, pot găsi aici cadoul ideal pentru cea mai unică, gingaşă şi iubită femeie ?

Nu pot să nu remarc sentimentul de satisfacție pentru faptul că în ultima vreme printre cei care apelează la serviciile mele se găsesc și mulți bărbați. 

În încercarea de a găsi un cadou original sau chiar și o mică atenție fără vreo ocazie specială, tot mai mulți bărbați plasează comenzi de accesorii și bijuterii și pot să vă spun că uneori aceștia sunt mai selectivi decât doamnele! 

Este un pas înainte, să realizez că metalele precum platina, aurul și argintul sau clasicele perle nu mai impresionează atât de mult cum încet încet o fac lucrările unicat lucrate manual! 

Și mă simt mândră că fac parte din acele persoane cărora li se încredințează acest lucru!




6) Vă ocupă tot timpul acest Brand, ce alte pasiuni mai aveţi ?

În puținul timp liber pe care îl mai am, iubesc să gătesc, să petrec timpul cu familia și animăluțele noastre de companie (doi motani, un cățel și o veveriță) și să îmi îngrijesc colecția de orhidee.

Am alături cel mai grijuliu și iubitor soț care mă ajută și mă susține în toate, cum să nu îi fiu recunoscătoare pentru asta?



7) Observând  că acest fenomen al creaţiilor handmade creşte din ce în ce mai mult, vrem să aflăm şi părerea Dvs... e loc pentru toţi sau nu ?

Încurajez tinerele talente să încerce orice tehnică de lucru manual - fie brodatul, împletitul sau croșetatul, lucrul cu ceramică sau cu lutul polimeric, etc. 

Orice activitate de acest gen dezvoltă spiritul creativ, iar oamenii creativi văd mereu lucrurile puțin altfel, mai colorat și mai frumos! De aici și până la schimbarea cel puțin a viziunii celor din jur nu e decât un pas. 

Dar de acolo, putem schimba și lumea! Cred că este loc pentru fiecare atâta timp cât se joacă cinstit.



8) Marea parte a cititorilor mei, vor fii interesaţi în creaţiile Dvs, după acest interviu... deci vă rog să ne specificaţi unde vă pot găsi pe net ?

Ca să fiu mai aproape de consumator, am deschis un showroom unde îmi prezint creațiile și unde primesc vizitatori, recent am deschis și un magazin Etsy dar și o pagină pe Instagram cu creațiile mele.



Vă mulţumesc din suflet pentru acest interviu!




No hay comentarios:

Publicar un comentario