sábado, 22 de octubre de 2016

La Multi Ani Mela!!!

Azi e ziua unei persoane minunate cunoscuta in aceasta lume frumoasa a bloguerilor.........iubirea mea pt carti din ultimul timp mi-a adus multe prietenii minunate.....mi-a deschis multe porti.....am o alta viziune despre viata!!!!!! Jur ca nu aveam ideea ca azi va fii ziua ta Mela si am pregatit acest aplique pt semn de carte instinctiv,am simtit zilele trecute ceva interior care ma impingea sa fac ceva pt tine.....asa m-am gindit la un semn de carte care sa-ti aduca aminte de mine de cite ori citesti......dar cum sa-l fac????desenul e al meu original deci m-am gindit in fluturi si-n numele tau.....ceva original care sa te reprezinte.....sper sa fie o surpriza frumoasa facuta din inima......deci iti urez din suflet sa ai parte numai de succese in tot ceea ce-ti propui, LA MULTI ANI!!!!!!

PS: aaaaa eu nu prea sint speciala cu interviurile,sint noua in aceste chestii.....deci o sa-ti fac mai intii eu un interviu,mai ales ca esti obisnuita si sper sa fii de acord......pregatesc intrebarile ca vreau sa fie originale,ale mele/a!!!!!

2 comentarios:

  1. Mulțumesc pentru Dela. :) E prima dată când cineva îmi ia interviu fără să mă întrebe dar e ok. E de fapt o chestie interesantă, mai ales că eu ți-am propus întâi. :)

    ResponderEliminar
  2. Scuza-ma Mela dar e o experienta noua pt mine.....faptul e ca tu esti iscusitoare cu interviurile iar eu habar n-am....oricum mersi din inima pt ca existi si faci lucruri reale intr-o lume sureala....o zi buna-ti doresc!!!!!

    ResponderEliminar