martes, 22 de noviembre de 2016

Cum vad eu Handmade pe Luminita Cristina




Seara frumoasa tuturor,
azi vorbim de Luminița Cristina si de cum o văd eu in mod Handmade.....cind vă faceți putin de timp vă rog să treceți să vizitați blogul ei.....face lucruri superrrrr minunateeee (http://papillonenpapier.blogspot.com.es/)  


Am cunoscut-o după ce am vazut minunată păpușă făcută pt Laura Baban....superbă......are mâini de aur :3

mie-mi plac acesti biscuiți cu dulceață.....Luminita a creat unii imensi....de stofă....vă plac????

De Crăciun ea ajută si crează pt a contribui la "Magia Sărbătorilor"....are o inimă de aur......acestea sint cuvintele ei :"Pentru a vă incuraja să participati si voi, m-am gandit că imi pot pune la bataie indemanarea, răbdarea si o parte din timpul meu pentru a realiza mici proiecte handmade pe care voi le puteti achizitiona ca si cadouri pentru cei dragi sau pentru voi insivă, contribuind in acelasi timp la bucuria unor copii in preajma sărbătorilor de Crăciun, printr-un procent de 20% din valoarea obiectului handmade achiziționat. Voi ce parere aveți? :)
Mai multe detalii despre campania Shoebox: http://www.shoebox.ro/ " .......sper cu toții să ne adunăm si să ajutăm, să trezim copilul din noi mai ales de sărbători
    va doresc o noapte lină!!!!!








No hay comentarios:

Publicar un comentario