jueves, 18 de enero de 2018

născut A.A.Milne


Azi s-a născut A.A.Milne , creatorul lui Winnie The Pooh....multumesc Dorina Dănilă ca mi-ai adus aminte...deci vă arăt doar 2 personaje create handmade de mine....mai am de completat gasca....sper cat de curind
O seară frumoasă vă doresc!



Printre cele mai importante lecții de la Winnie The Pooh se numără și cum să ai de-a face cu absența cuiva apropiat și cum să îți iei la revedere. „Dacă va veni o zi în care nu vom mai putea fi împreună, păstrează-mă în inima ta, voi fi acolo pentru totdeauna”. Despărțirea e un alt concept atât de minunat abordat în cărțile pentru copii: „cât de norocos sunt să am pe cineva căruia îmi este atât de greu să îi spun la revedere”. Nu e o perspectivă cu totul nouă și mult mai liniştitoare, blândă precum un pansament pus pe suflet?


Una dintre cele mai frumoase povețe servite de seria de autor A.A. Milne se referă la perspectiva pe care o avem asupra unei noi zile. Cine e mai potrivit pentru a ne învăța cum să întâmpinăm o nouă zi decât Winnie și Piglet cel roz și drăgălaș? Atunci când Piglet îl întreabă pe Winnie care este primul lucru pe care și-l spune dimineața, la trezire, iar ursuleţul îi răspunde „ce e la micul-dejun”, prietenul său își oferă propria variantă: „eu mă întreb: oare prin ce peripeții captivante voi trece azi?”. Ultima replică a lui Winnie completează perfect acest schimb de idei: „e același lucru”, meditează, demonstrându-ne că nu avem nevoie de mare lucru pentru a fi fericiți în fiecare zi.


Cea mai valoroasă lecție a lui Winnie The Pooh nu e rostită direct, prin cuvintele sale, ci e inefabil subliniată în întreaga operă: toți copiii au nevoie de prieteni loiali și bine intenționați precum Winnie The Pooh și amicii săi. Și nu numai ei! Oricare ar fi numărul de ani care îți este înscris în buletin, la un moment dat va fi musai să te reîntorci, chiar și preț de câteva clipe, la universul colorat al cărților pe care le iubeai când erai mic. Îl vei regăsi pe Winnie neschimbat, gata să te iubească în orice condiții.


No hay comentarios:

Publicar un comentario