miércoles, 15 de marzo de 2017

Lista mea pt Challenge 2017 pe Recenzii Cărţi Bune

Recenzii Cărţi Bune Reading-Challenge 2017

   ---------------LISTA MEA-----------------


01.O carte scrisă de un autor japonez -"Bărbaţi fără femei" de Haruki Murakami
02.O carte apărută în anul 2000-
03.O carte pt copii -"Un baiat numit Craciun" de Matt Haig
04.O carte Young Adult- "Copila Stea" de Jerry Spinelli
05.O carte hystorical romance- "Deziluzii" de Raluca Butnariu
06.Ultima carte a unui autor preferat-
07.O carte despre copilărie- "Unde esti,copilarie!" de Marie-Claire Stefanescu
08.O biografie- Cathleen Miller-Waris Dirie. Floarea desertului......."Iertat de doua ori" de Harold Morris
09.O carte-jurnal- "Jurnalul Secret" de Alex Stefanescu
10.O carte recomandată de un prieten-(Mela)- "Jocul lui Gerald" de Stephen King
11.O carte primită cadou de Crăciun-"Poştaşul lui Pablo Neruda" de Antonio Skármeta
12.Un roman grafic-
13.O carte a unui laureat Nobel-"Razboiul nu are chip de femeie" de Svetlana Alexievici
14.O carte scrisă de un autor român contemporan-"Lupii trecutului.Sofia" de Natasa Alina Culea
15.O carte de călătorie-
16.O carte despre anii'90-"Cronicile Vulpii" de Paul Slayer Grigoriu
17.O carte despre Comunism-"Cămaşa de forţă" de Leonard Oprea
18.O carte fantasy internaţional-
19.O carte scrisă sub pseudonim- "Anotimpul pierdut" de Anisoara Odeanu OK

20.O carte apărută în 2017


1 comentario:

  1. Eu evit sa imi fac planuri. Nu intotdeauna stau bine la capitolul timp pus ca imi place as citesc din isntinct.

    ResponderEliminar