jueves, 19 de enero de 2017

Despre Reading-Challenge 2017 in Recenzii Carti Bune


Bună Seara,

Astăzi vreau să vorbim neapărat despre Mela...Alex şi minunatul lor blog.

 Ei, în mare parte sunt inspiraţia mea în domeniul cărţilor deci particip la "Reading-Challenge" 2017 al lor.

Problema e că încă sunt "îmbârligată cu LISTA MEA.....habar n-am ce să citesc dar cu calm mă informez....

Sper să mă ajutaţi şi voi, vizitatorii mei fideli......mulţumesc frumos :3

Seară frumoasă vă doresc!!!!!



LISTA MEA :

01.O carte scrisă de un autor japonez-"Bărbaţi fără femei" de Haruki Murakami

02.O carte apărută în anul 2000-
03.O carte pt copii-
04.O carte Young Adult-
05.O carte hystorical romance-
06.Ultima carte a unui autor preferat-
07.O carte despre copilărie-
08.O biografie-
09.O carte-jurnal-
10.O carte recomandată de un prieten-(Mela)-
11.O carte primită cadou de Crăciun-
12.Un roman grafic-
13.O carte a unui laureat Nobel-
14.O carte scrisă de un autor român contemporan-
15.O carte de călătorie-
16.O carte despre anii'90-
17.O carte despre Comunism-
18.O carte fantasy internaţional-
19.O carte scrisă sub pseudonim-
20.O carte apărută în 2017-


No hay comentarios:

Publicar un comentario