viernes, 6 de enero de 2017

Recenzie Diana cu Vanilie de Diana Sorescu

Diana cu Vanilie - Recenzie

Cartea Dianei, în opinia mea, e un "must" pentru cititorii înverşunaţi.....e un ABC al vieţii.....te pune pe gînduri.....te trezeşte din dormit..... îţi dă o mînă de ajutor. Din titlu n-am înţeles despre ce e vorba mai ales pt că vorbeşte de vanilie-unicul ingredient care nu suport. 

Străbătînd paginile "am deschis ochii" si am văzut o lumină dincolo de tunel.....am reanalizat viaţa. Diana are dreptate cînd zice că "alege" să creadă încă în dragostea eternă, căsătorie şi familie.....sînt sigură că e posibil.....că depinde de fiecare din noi.....că nu e doar un "trend".

-M-a făcut să rîd.....citez: "dragostea a ajuns la fel de preţioasă ca un ibric de alamă"
-M-a făcut să plîng......citez: "eşti frumoasă dacă ai făcut pace cu tine, dacă îţi dai şansa să te accepţi, dacă îţi permiţi să te iubeşti".

Se simte un stil de maturitate în rîndurile ei, eu n-aş fii capabilă să descriu aşa bine evenimentele vieţii cuotidiane.
Are un talent aparte cînd indică de exemplu cum se transformă relaţiile din ziua de azi în timp record, din căsătoriţi în divorţaţi şi "străini".Deşii trăim o lume cu valori inverse, bunul simţ încă mai e o calitate.

Nu exagerez cînd zic că nu are nici o frază la care să nu fii zîmbit.
Diana are un stil incredibil de aşternut pe hîrtie ce-i trece prin cap. Mi-a plăcut fraza de exemplu cînd descrie bărbatul ideal: "bea pînă pică lat ca o clătită".....e o comparaţie interesantă. În pagina 103 Diana ne dă o lecţie de viaţă extraordinară cu care sînt de acord pe deplin: tot ceea ce am trăit în ultimii ani i-a rezumat în cîteva cuvinte.....incredibil.
-Cine poate nega aceste adevăruri?
-Cine nu se recunoaşte în aceste rînduri?

Recomand cartea din tot sufletul, se citeşte pe nerăsuflate.....eu sigur o voi citi iar şi iar şi iar....

Precizez ca n-am aflat pînă la sfrâşitul cărţii că Diana nu mai e printre noi.....deci recenzia am facut-o imaginând pe Diana în toată splendoarea vieţii......m-am întristat rău şi am plâns cu tot sufletul această dispariţie.....nu sînt de acord.....atît.....

1 comentario: