domingo, 29 de enero de 2017

Tămâioare Handmade

Bună Seara,

Astăzi vreau să vorbim despre tămâioare (Viola odorata) şi parfumul lor care ne impresionează an de an  în primăvara timpurie.....


mulţumesc Codruta că mi-ai amintit de ele şi de copilăria noastră <3

Vouă vă plac aceste floricele care deşii par neânsemnate sunt minunate ????


Acum planific să reprezint în stilul meu DD(DelaDesign) majoritatea florilor de primăvară..... în ordinea apariţiei.....deşii nu prea am idee care-i această ordine....hahahaaaa.......


Toporaşii sau tămâioarele sunt înrudite cu panseluţele şi de aceea le confund....dar au doar o singură culoare....florile lor sunt mov-blu sau albe.


Se povesteşte că anticul nume Ionia, o regiune din Turcia vine de la această plantă. 

Atât frunzele cât şi florile sunt comestibile.....eu încă nu le-am degustat.....dar voi?


Ce alte poveşti mai ştiţi despre ele?

Seară frumoasă vă doresc!!!!!


1 comentario: